Як знайти загублений грошовий платіж?

1 балл2 балла3 балла4 балла5 баллов (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Кто кредитует
Преимущества
Оформить заявку
logo-vashagotivochka

7.000

- 3-60

Подробнее
logo-sos-credit

10.000

- 3-60

Подробнее
logo-mycredit

10.000

- 3-60

Подробнее
logo-miloan

7.000

- 3-60

Подробнее
logo-kfua

10.000

- 3-60

Подробнее
logo-eurogroshi

7.000

- 5-62

Подробнее
logo-dinero

10.000

- 3-60

Подробнее
logo-crediton

10.000

- 1-30

Подробнее
logo-cashup

10.000

- 3-65

Подробнее
logo-cashinsky

3.000

- 3-60

Подробнее
logo-alexcredit

10.000

- 3-60

Подробнее
mg1

10.000

- 5-70

Подробнее
moneyveo-min

15.000

- 3-60

- на карту

Подробнее
alfabank-min

200.000

- 55

- доставка

Подробнее
ultracash-min

10.000

Подробнее
ccloan-min

10.000

Подробнее
globalcredit-min

10.000

Подробнее
logo-shvidkogroshi

- без справок

5.000

- 1-30

Подробнее
cashpoint-min

6.000

Подробнее
alfabank-min

250.000

Подробнее
trust-min

55.000

Подробнее
finline-min

50.000

Подробнее
bistrozaim-min

10.000

- 3-60

Подробнее
credit365-min

8.000

- 15-30

- скидки

Подробнее
moneyboom-min

2.000

- 5-30

Подробнее
credit-up-min

10.000

Подробнее
otpbank-min

- без справок

100.000

- до 60 месяцев

Подробнее
ideabank-min

100.000

- 5 лет

Подробнее
finline-min

до 25 000 грн.

Подробнее
eldorado-min

под 0%

Подробнее
allo-min

под 0%

Подробнее
citycom-min2

под 0%

Подробнее
deshevshe-min

Подробнее
moyo-min2

под 0%

Подробнее
perekaz

perekazОнлайн-перекази в інтернет-банках досить зручні. Їх можна зробити в будь-який потрібний момент, не витрачаючи часу на похід в офіс банку. Для здійснення платежу достатньо мати поточний рахунок або картку, з якої відбуватиметься списання, а також знати всі реквізити одержувача коштів. Якщо отримувач обслуговується в цьому ж банку, то достатньо вказати його рахунок для отримання. Якщо рахунок одержувача перебуває в іншому банку, то доведеться заповнювати усі дані: БІК, ІПН, КПП, коррахунок, рахунок, найменування банку і одержувача. При вчиненні помилки навіть в одній цифрі гроші можуть не дійти або зависнути на рахунках до з’ясування. Це потребує подальшого звернення в банк для коригування платежу.

Відправка переказів через інтернет-банк.

Відправити гроші в особистому кабінеті можна на рахунок іншої людини або організації. На рахунку для списання суми повинно вистачити для платежу та комісії. Варто пам’ятати, що всі міжбанківські платежі передбачають оплату комісії за переклад. Платежі всередині банку зазвичай проходять без додаткових витрат для відправника. Перекази всередині банку проводяться швидко: миттєво або протягом дня. Зовнішні перекази можуть йти до 3 робочих днів. Тому, якщо платіж робиться в рахунок оплати кредиту стороннього банку, то варто зробити його заздалегідь, щоб не потрапити на прострочення.
Читайте також: На що люди беруть споживчі кредити? Який брати кредит?

Чому платіж не дійшов до одержувача?

У разі допущення помилок або технічних збоїв платежі можуть не дійти до свого адресата. Причин для цього може бути декілька:

  • Невірно вказані реквізити. Дані для платежу слід перевірити кілька разів для уникнення помилок. Нестача навіть однієї цифри тягне за собою складність для правильної доставки перекладу. У більшості випадку платіж, відправлений за невірним реквізитами, повертається назад відправнику, а в історії операцій статус платежу буде стояти, «Не виконано» або «Повернуто». Іноді гроші не повертаються на рахунок, з якого зроблений переклад, а на рахунок «До запитання» або на «Нез’ясовані суми». У цьому випадку з клієнтом зв’язуються співробітники банку і просять внести коригування в платіж або повертають гроші на рахунок. Гроші також можуть зависнути на рахунках банку-одержувача. Наприклад, дані рахунки і його власника не сходяться. В даному випадку сума буде надіслана в банк-відправник, або гроші будуть «висіти» до тих пір, поки не надійде запит про долю платежу.
  • Технічний збій. На жаль, банківські програми ще далекі від досконалості і мають властивість «зависати» в непотрібний момент. Наприклад, в момент відправки система дала збій, і гроші просто пішли не туди або потрапили на інший рахунок банку. Технічні збої бувають нетривалими і зазвичай все виправляється досить швидко. Якщо платіж так і не дійшов, а гроші з рахунку відправника списані, то потрібно написати заяву на розшук платежу.
  • Недостатньо грошей для відправки. Це трапляється тоді, коли відправник не розрахував суму з урахуванням комісії. Найчастіше це з’ясовується на стадії відправки, і система видає помилку, що недостатньо коштів для здійснення перекладу.

Таким чином, при відправленні переказу варто слідкувати за історією платежів і чекати, щоб статус перекладу перейшов в «Виконано». Якщо гроші пішли з рахунку, але не дійшли до одержувача, то варто почати їх шукати.

Коли варто турбуватися про неотримання платежу?

Час доставки перекладу залежить від багатьох факторів: в який банк відправляються гроші, в якій валюті, яка сума і ін. Якщо сума платежу перевищує 250 т. грн., то банк має право вимагати документи, на підставі яких робиться даний платіж, наприклад, договір купівлі-продажу або дарування. До надання цих документів платіж може бути заблокований.

Перекази всередині банку проходять одним днем. Виняток: платежі, зроблені пізно, можуть проходити на наступний день Переказ за межі банку проводяться довше (до 3-5 робочих днів). Це залежить від швидкості зарахування грошей по міжбанківським рахункам. Наприклад, якщо платіж зроблений пізно ввечері в п’ятницю, то обробитися він може тільки в понеділок вранці. У результаті час доставки перекладу розтягується до тижня.

Таким чином, якщо переклад не був доставлений всередині банку протягом 1-2 днів, а по міжбанку протягом 3 робочих днів, то варто почати шукати, куди він подівся.

Як шукати втрачений платіж?

Для розшуку втраченого платежу потрібно буде написати заяву в банку, вказавши дату, суми, дані для відправки. На підставі заяви банк почне шукати зниклий платіж спочатку на своїх рахунках, а потім буде робити запит в банк-одержувач. Відправник може самостійно звернутися в той банк, куди був здійснений платіж, і уточнити, робив він взагалі на рахунку. Якщо платіж дійсно «завис» на нез’ясованих рахунках, то потрібно буде робити офіційний запит і писати заяву на коригування платежу.

Залишити звернення про платіж можна і по гарячій лінії. Співробітники служби підтримки передадуть звернення у відповідальний підрозділ для виконання звернення клієнта.

Щоб не заплутатися, дії з пошуку будуть наступними:

  • При отриманні повідомлення від одержувача, що переклад не дійшов, потрібно прийти банк і подати заяву на розшук платежу (при небажанні співробітників прийняти це заяві варто нагадати).
  • Не пізніше доби банк зобов’язаний надіслати повідомлення про можливість чи неможливість відкликання платежу і проставити на заяві штамп про прийняття заяви роботу.
  • Якщо переклад пішов «успішно», то банк дає письмову відповідь, що з його рахунків гроші списані. Але якщо переклад не дійшов до одержувача, то банк повинен зв’язатися зі своїм контрагентом і зробити запит про надходження або не надходження грошей на рахунок. Якщо гроші зараховані на зазначений рахунок вірно, то значить одержувач коштів «хитрує», а якщо переклад дійсно не був зарахований за вказаними реквізитами, то банк зобов’язаний знайти переклад і повернути гроші на рахунок відправника.

Через який час переказ повертається назад?

Якщо гроші не пішли в інший банк, то сума зараховується назад на рахунок клієнта протягом 1-3 робочих днів. Якщо сума потрапила на рахунку для з’ясування, то з урахуванням міжбанківських запитів термін повернення може тривати до місяця. Особливо це стосується переказів за кордон.